Miért nehezebb fogyni 50 felett?

50 éves nő és fogyás, Top receptek

Liptai Lilla Az ötödik x felett már nem egyszerű a fogyás, azonban vannak olyan trükkök, amelyekkel kicsit megkönnyítheted a dolgodat.

50 éves nő és fogyás

Ha elmúltál ötven éves, bizonyára te is tapasztaltad már, hogy sokkal nehezebben adod le a kilóidat, mint a húszas éveid végén vagy a harmincas éveid elején.

Hát igen, sajnos: minél idősebbek vagyunk, annál nehezebben megy a fogyás. Ennek több oka is van: Körülbelül 35 éves korunktól kezdve izomtömegünk százalékát tízévente elveszítjük, ami hatással van a zsírégető mechanizmusunkra is.

50 éves nő és fogyás

A szervezetünk azon képessége, hogy semmittevés közben is égeti a kalóriákat, lelassul, mivel kevesebb energiára van szüksége a megfelelő működéshez Anyagcserénk átalakul, amit sokan nem vesznek figyelembe, ugyanazokat az ételeket fogyasztják, így felkúszhatnak ránk a kilók. Ha odafigyelünk, és betartunk néhány szabályt, akkor bizony sikeresen leadhatunk pár kilót.

Jöjjön néhány tanács, ami segíteni fog: Irány az orvos!

Valljuk be, hogy ebben a korban legtöbben már nem egy egészségügyi problémával küzdünk, így érdemes a diéta előtt ellátogatni az orvosunkhoz. Ő tehet javaslatot diétás módszerreilletve mozgásformára, amely megfelel az egészségügyi állapotunknak.

Nem mozdul a mérleg nyelve? Ezeket tartsa be, és lefogyhat!

Hormonok Ha már amúgy is orvosnál járunk, érdemes lehet egy hormonvizsgálatot is kérni. A nem megfelelő hormonszint ugyanis elősegítheti a hízást, így tanácsos helyrehozni, ha valami baj van, mielőtt belekezdünk egy fogyókúrába. Ízületi fájdalmak változókorban — na de mi segíthet?

Alultápláltságot jelent. Fogyás 50 felett? Hogy a legegyszerűbb ennyi idős korban? Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Reális célok Az ötödik X felett ne akarjunk szupergyorsan fogyni. Bizony, itt több időre lesz 50 éves nő és fogyás ahhoz, hogy lefaragjunk magunkról néhány kilót. Inkább az legyen a cél, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben, és megfelelő tartományban legyen a BMI-mutatónk.

50 éves nő és fogyás

A testre szabott mozgásforma Nyilván 50 felett nem jöhet annyiféle sport szóba, mint 20 évesen. Érdemes ebben a korban a kevésbé dinamikusabb mozgásformákat választani: jógázzunk, ússzunk, vagy próbáljuk ki a súlyzós edzéseket, ami fejleszti az izmokat, és segít abban, hogy gyorsabban fogyjunk.

Még több fogyással kapcsolatos cikk:.

Kedvenc étele: kukoricás tortilla chips humusszal Leszámolás a kifogásokkal Egy nő sem szereti elismerni, hogy a férjének van igaza, de ezúttal Joanne Hickox nem bánta ezt. Kedvenc ruhadarabja pedig egy fehér, testre feszülő kötött ruha, amit nem máshol, mint a gyerekosztályon vásároltak. Természetesen Joanne már nem a kora szerint öltözködik, sőt, eszébe se jut, hogy hatalmas ruhákba bújtassa alakját.