2. Oldalsó felülés

Derék karcsúsító mozdulatok, Derék karcsúsító mozdulatok.

zsírégető szalonna gyorsan fogyjon gyógynövényekkel

Vannak azonban olyan hatékony módszerek, melyek segítenek ebben. Ilyenek a következő gyakorlatok is, melyek kifejezetten a derékra összpontosítanak, otthon is könnyen elvégezhetők és speciális felszerelést sem igényelnek.

Amivel végre derék karcsúsító mozdulatok az áhított karcsú derekat, az nem más, mint napi 30 perc edzés!

Nyárra legyen darázsderekad! Íme néhány hasznos gyakorlat, amelyekkel könnyű lesz újra formába hoznod magad. Tipp: […] Az idei őszi divattrend hangsúlyozza a derekat: a hosszú tunikák és pulóverek elképzelhetetlenek a derekat hangsúlyozó, vagy lazán a csípőre csúsztatott vastag övek nélkül.

Sarokérintés Nagyszerű gyakorlat a hasizom és a harántizom átmozgatásához. Kiinduló testhelyzet: Feküdj a hátadra, a térdeidet hajlítsd be, a lábaid vállszélesnél kissé nagyobb terpeszben legyenek. Befelé néző tenyerekkel nyújtsd ki a karjaidat. Hogyan csináld: Fújd ki a levegőt, és hajlítsd a törzsedet balra, hogy a bal kezeddel elérd a bal sarkadat. Tartsd meg magad így néhány másodpercig.

35 perces derék torna zsírégető egy hét

Térj vissza a kiinduló testhelyzetbe, és fújd ki a levegőt. A jobb oldalon is végezd el a gyakorlatot.

  • Derék, comb- és popsi karcsúsítás egyetlen gyakorlattal Workout guide, Fitness body, Exercise További cikkeink a témában Derék karcsúsító torna, lapos has gyakorlatok Keresés az oldalon Edd magad karcsúra!
  • 9 gyakorlat, amiért karcsú derék lesz a jutalmad | Kuffer
  • Nyárra legyen darázsderekad! 15 perces karcsúsító edzés otthonra - Metodic
  • Derék karcsúsító mozdulatok, Derék-karcsúsító tánc mozog - Healthy Miss
  • Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp, Derék karcsúsító mozdulatok
  • Fogyni costco
  • Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp | Well&fit - Derék karcsúsító mozdulatok
  • Fogyhat depo után

Oldalsó felülés Ezzel a gyakorlattal a harántizomról égetheted a zsírt. Kiinduló testhelyzet: Feküdj a jobb oldaladra. A lábaidat kinyújtva helyezd egymásra, a bal kezedet tedd a tarkódra.

fogyás jel himnusz fogyhat e csaló napokkal

Hogyan csináld: A lábaidat emeld fel a talajról, a törzsedet közelítsd a lábaidhoz, hogy a tested egy V-alakot formázzon. A jobb kezeddel támaszd meg harga l arome fogyókúrás szérum. Lassan feküdj vissza a talajra.

Derék karcsúsító mozdulatok.

Háromszöges hasprés Segítségével a harántizmot edzheted. Kiinduló testhelyzet: Térdelj a jobb térdedre, a jobb kezedet tedd a talajra. A bal lábadat nyújtsd ki, a bal kezedet tedd a tarkódra.

Hogyan csináld: A bal lábadat érintsd össze a bal könyököddel. Tartsd meg ezt a testhelyzetet egy másodpercig, majd lassan engedd vissza magad, de a bal lábadat ne nyújtsd ki teljesen, tartsd meg a levegőben.

Derék karcsúsító mozdulatok

Segítségével lapos lesz a hasad. Hogyan csináld: Az alkarodat tedd a talajra úgy, hogy a könyököd a vállad alatt legyen. Az alkarjaid legyenek vállszélességben, párhuzamosan a testeddel. A fejed és a nyakad legyen megfelelő tartásban, ehhez szemelj ki egy pontot a földön kb.

Kapcsolódó cikkek

A fejed és a hátad egy vonalban legyenek. Tartsd meg magad ebben a helyzetben 20 másodpercig. Csillag-hasprés Tökéletesen tudod vele formálni a felsőtestedet. Kiinduló testhelyzet: Feküdj a hátadra, a karjaidat és lábaidat tedd szét, hogy a tested X-alakot formázzon.

1. Sarokérintés

Hogyan csináld: Emeld meg a vállaidat és a felsőtested egy részét valamint a lábaidat, és a könyöködet érintsd össze a térdeddel. Próbáld minél inkább megemelni a törzsedet. Tartsd meg magad így egy pillanatig, majd lassan térj vissza a kiinduló testhelyzetbe. Hasprés keresztben, állva Ennél a gyakorlatnál a fő hangsúly a hasizmon, a harántizmon és a medenceizmokon van.

Nemcsak segít a lapos has elérésében, de a combokról is égeti a zsírt.

Kiinduló testhelyzet: Állj csípőszéles terpeszben, kezeidet tedd a tarkódra. Hogyan csináld: A bal lábadat hajlítsd be és húzd a jobb könyököd felé.

vírus zsírégető karcsúsító testek előtt és után

Közben fordítsd el a törzsedet, és érintsd össze a könyöködet és a térdedet. Térj vissza a kiinduló testhelyzetbe, és végezd el a gyakorlatot a másik oldalon is. Megdolgoztatja a hasat, a harántizmot, a feneket és a medencét. Kiinduló testhelyzet: Feküdj a jobb oldaladra, lábaidat tedd egymásra.

hogyan lehet fogyni deréktól felfelé fogyás kitchari tisztít

Hogyan csináld: A bal kezeddel fogd derék karcsúsító mozdulatok az oldaladat, a jobb kezedet tedd a tarkódra úgy, hogy a könyököd a mennyezet felé nézzen. Feszítsd meg a harántizmokat, és emeld fel a lábfejeidet, közben emeld el a talajról a felsőtestedet is. Tartsd meg magad így egy másodpercig, majd térj vissza a kiinduló pozícióba, de a lábfejeid és a vállaid ne érintsék a talajt!

Derék karcsúsító torna, lapos has gyakorlatok

Ablaktörlő-gyakorlat Formálja a hasat, a derekat, derék karcsúsító mozdulatok harántizmokat. Kiinduló testhelyzet: Feküdj a hátadra, karjaidat nyújts ki oldalra, hogy meg tudd magad támasztani velük.

gi vérzik a fogyás mivel egyenlő a fogyásod

Emeld fel a lábaidat és hajlítsd be őket derékszögben. Hogyan csináld: Döntsd a lábaidat balra, de ne érintsd őket a talajhoz. Tartsd meg magad így néhány másodpercig, majd lassan térj vissza a kiinduló testhelyzetbe.

coca cola fogyni Japánban folpack fogyás

Ismételd a jobb oldalra is. Kitűnő gyakorlat a has és a fenék formálására, a gerinc erősítésére. Kiinduló testhelyzet: Ereszkedj négykézlábra.

Kezeid a talajon, a vállaid alatt.

Feszes Has, Comb, Fenék! - 13 gyakorlat a bikiniszezonra skt t1 bang fogyás

Hogyan csináld: Behajlított térddel emeld fel a jobb lábadat, és végezz rúgó mozdulatot. Rúgj közvetlenül a mennyezet felé, miközben a medencéd és a csípőd lefelé néz.

Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból. Íme néhány hasznos gyakorlat, amelyekkel könnyű lesz újra formába hoznod magad. Tipp: […] Az idei őszi divattrend hangsúlyozza a derekat: a hosszú tunikák és pulóverek elképzelhetetlenek a derekat hangsúlyozó, vagy lazán a csípőre csúsztatott vastag övek nélkül. Tipp: Villámtorna a karcsú derékért Nem csak az edzőteremben lehet irigylésreméltó alakot varázsolni magadnak. Sokan nem hisznek az otthon végezhető gyakorlatok hatékonyságában, pedig rendszeres gyakorlással és egy kis odafigyeléssel csodákra lehetsz képes a négy fal között is.

Hogy elkerüld a nyaksérülést, a fejedet tartsd egyenesen, arccal lefelé.