Zsírégetés leegyszerűsítve - Diéta ABC

Körös zsírégető zóna, Kiemelt blogbejegyzések

Inkább csak örültem, hogy megcsináltam az aznapi penzumot és sikeresen túléltem. Nagyjából ennyi tudatossággal dicsekedhetek a kezdetekből. Persze, az egyetemen megtanultam, hogy milyen élettani folyamatok játszódnak le az emberben, milyen fiziológiás körös zsírégető zóna mérhetünk, és mik azok, amik már kóros folyamatokra utalnak.

Nem kevés időnek kellett eltelnie, hogy a kezdeti káoszból, fejetlenségből valami tudatos, szervezett dolog alakuljon ki, már ami az edzéseimet illeti.

Az első lépésre az Intenset program indított el, így adott volt az étrend, és az edzések felépítése. Viszont arról halvány lila gőzöm sem volt, hogy mikor fogom jól csinálni. Mi az a pulzustartomány, ami a fejlődésemet szolgálná. Egyáltalán milyen tartományban lenne optimális az edzés.

Valljuk be töredelmesen, egyáltalán arról sem volt fogalmam, hogy léteznek pulzustartományok, amiről beszélnünk kellene. Amikor megkaptam az első aktivitásmérő fogyás 15 napon belül, akkor felsejlett, hogy ezzel talán lehetne valami konkrétat is kezdeni.

Minden, amit tudni kell a zsírról és zsírégetésről! 2. rész

Tudniillik pulzust már mért, valamint megadta az elégetett kalóriák számát is. Ebben az időszakban kizárólag arra voltam kíváncsi, hogy hány kalóriát égettem el az edzés alatt.

A pulzusom még nem igazán érdekelt. Teljesen új világba csöppentem.

Minden, amit tudni kell a zsírról és zsírégetésről! Zsír lexikon folytatás 6.

Számok és diagramok mindenhol. Korábbi értékek összehasonlítása, tendencia követés. Csak úgy kapkodtam a fejem.

Diéta – Hogyan lehet könnyen fogyni, egészségesen táplálkozni és megtartani a súlyodat?

A tudatosság egy teljesen más szintjére léphettem. A pulzuskontrollos futásról hallottam már korábban is, de ehhez szükségem volt egy olyan sportórára, ami megfelelően tájékoztat az aktuális állapotomról.

PULZUS - gyorsabb Zsírégetés és Izomnövelés megfelelő pulzussal

A pulzuskontroll nemcsak a futás során hasznos. Ugyanis az edzések intenzitását beállíthatod a céljaidnak megfelelő pulzustartományba. Nem ugyanolyan intenzitású mozgással éred el a zsírégetést, mint például, amivel az állóképességedet fejleszted. Beszélhetünk maximális pulzusszámról, amit egy egyszerű képlettel számolunk ki.

Továbbiakban ehhez a számhoz viszonyítunk. Különböző tartományokba, úgynevezett körös zsírégető zóna osztjuk fel a pulzusszámot. Első zóna: ez a regenerációs pulzustartomány. Ebben a tartományban történik a bemelegítés, nyújtás.

Ezek is érdekelhetnek

Célszerű ezt a zónát választanod, ha most kezdtél el sportolni, vagy egy betegség, sérülés után most térsz vissza a sport világába. Továbbá az idősebb korosztálynak is ez a zóna javasolt, természetesen az edzettségtől függően. Második zóna: ha a fogyás a célod, akkor bingó, ez a te zónád, ugyanis ez a zsírégető zóna. Általános vélemény alapján 30 percet ajánlott ebben a zónában tölteni ahhoz, hogy eredményes legyen a munkád.

Ha az edzéseidet ebben a tartományban végzed, akkor jelentősen növeled az állóképességed, jó hatást gyakorolsz a szív- és érrendszeredre.

  • Edzéselemzés - mért és számított értékek
  • Preventív tréning időskorúak testedzése vagy regeneráló edzések Az egészség-megőrzési céllal végzett könnyű intenzitású testmozgás csak akkor hatékony, ha azt napi rendszerességgel végzik, legalább 30—40 perces időtartamban, alkalmanként min.
  • Chili pehely fogyáshoz
  • Bélmozgás súlycsökkenést okozhat e
  • Moszat kiegészítő fogyás
  • Ezért nem tudsz lefogyni!
  • Alaszkai malamut fogyás

Az energiát az izmok oxidatív folyamatokból szerzik. Ajánlott zóna azoknak a sportolóknak, akik a teljesítményüket szeretnék növelni. Ha rendszeresen sportolsz, akkor érdemes olykor belesni ebbe a tartományba is az állóképességed javítása miatt.

Ahogyan a neve is jelzi — anaerob- ebben a tartományban az izommunkához szükséges energia előállítása során nincs elég oxigén.

Ebben az esetben a mozgáshoz szükséges energia döntően anaerob ATP-CP adenozin-trifoszfát és kreatin-foszfátilletve glíkolízis útján termelődik.

Továbbá beszélhetünk alaktacid amikor a tejsav nem termelődikvalamint laktacid formájáról tejsavtermeléssel jár. Ez a tartomány alapvetően nem a zsírégetést, hanem az állóképesség fejlődését szolgálja. Ennek a tartománynak a használata csak a hivatásos sportolóknak jól kidolgozott edzésterv mellett javasolt.

Legfeljebb 40 zsírégetés fogyás bepisil sok

Az edzettségi állapotodat az is mutatja, hogy egy megterhelő szakaszt követően milyen gyorsan áll vissza a nyugalmi pulzus környékére a szívverésed. Amennyiben az edzés után 10 perccel még mindig magasabb tartományban marad a pulzusszámod a nyugalmi pulzus 1,2x-eakkor érdemes kivizsgáltatnod magad.

súlycsökkentő kihívás mérések egyszeresen telítetlen zsírok fogyás

Próbálj ki különféle edzéseket, amik más-más pulzustartományban hatnak. Nem kell megijedned attól, ha pár percre akár a negyedik vagy az ötödik zónába is felugrik a pulzusod.

fogyás urdu tippek képes e az alvás lefogyni

Teljesen normális reakció akkor, ha a szervezeted még nincs hozzászokva ilyen jellegű terheléshez. Kezdő futóknál jellemzően magasabb tartományokban folynak az edzések, de a szervezet szépen alkalmazkodik. Az edzésterheléssel fejlődik a kardiovaszkuláris rendszer, tehát az állóképesség is. Így jól nyomon lehet követni például, hogy adott távot adott tempó alatt milyen átlagpulzus tartományban végzel 1 hónap elteltével.

Különös segélykérő érkezett a tótkomlósi mentőállomásra

Körös zsírégető zóna ezekhez a mérésekhez egy mellkaspántot, sportórát beszerezni. A sportórákról korábban már cikkeztemott elolvashatod, hogyan érdemes választani. Amennyiben nincs sportórád, akkor a konditermekben a legtöbb futópad, elliptikus trainer, lépcsőzőgép kapaszkodójába be van építve a pulzusmérő, amivel tesztelheted magad.