Kókuszos-bogyós gyümölcsös chia puding

Zsírégető chia puding. 5 chia puding recept, ha egészséges reggelit szeretnél enni

fogyni a tudomány

A gluténérzékenység egyre többeket érintő ételallergia. Egészségünk megóvása érdekében azonban nem csak a cöliákiában szenvedőknek, hanem az egészséges életmódot követőknek is érdemes kerülniük ezt az allergént.

Elkészítés

Szerencsére rengeteg isteni nasi készíthető el garantáltan gluténmentes alapanyagokból. Kókuszos-bogyós gyümölcsös chia puding A chia mag manapság az egyik legkedveltebb édesség-alapanyag. Nem csak finom, és gyorsan elkészíthető, de gluténmentes is. Egy isteni zsírégető chia puding elkészítéséhez pedig nincs másra szükséged, mint 6 teáskanál chia magra2 dl kókusztejre, 1 teáskanál mézre, 5 dkg fagyasztott erdei gyümölcs mix-re és két evőkanál kókuszreszelékre.

Kapcsolódó cikkek

A chia magot, tejet, mézet keverd össze, és tedd fél órára hűtőbe. Amikor a kis magocskák megszívták magukat tejjel, adjuk hozzá a kókuszreszeléket és a gyümölcsöt.

280 font fogyás

Tálalás előtt érdemes még egy kicsit visszatenni a hűtőbe. Gyümölcsrizs Nem csak a barna, de a fehér rizs is gluténmentesezért akkor is fogyaszthatod, ha kerülnöd kell ezt az alkotóanyagot. Kedvenc gyümölcsrizsedről sem kell lemondanod, amit otthon is pofonegyszerűen elkészíthetsz. Egy csésze rizst főzz puhára két csészényi tejben.

5 chia puding recept, ha egészséges reggelit szeretnél enni

Ha kicsit kihűlt, add hozzá kedvenc gyümölcseidet felkockázva, majd édesítsd ízlés szerint. Mielőtt kis tálkákba teszed, pépesíts piros bogyós gyümölcsöket málna, eper, ribizliés rakj egy-egy kevés gyümölcspürét a tálka aljára, és a desszert tetejére is.

Ha laktózmentes tejet, például kókusz- vagy mandulatejet használsz, és cukor helyett természetes édesítőt adsz a gyümölcsrizsedhez, akkor nem csak sokkal egészségesebb, de egyúttal igazi paleo menüt is kapsz. Desszertgolyó Szerencsére a hagyományos kekszes-cukros kókuszgolyók mellett isteni gluténmentes desszerteket is készíthetünk.

A chia mag igazi fogyókúrás szuperétel, mely grammjában 34,4 gramm élelmi rostot tartalmaz. Megmutatjuk, hogyan készíthetsz egészséges reggelit chia magvakkal!

Ehhez aszalványokra, olajos magvakra, fűszerekre fahéj, kókuszreszelék, pici eritrit, stb. Először a magokat aprítsd durvára, majd az aszalványokkal együtt is daráld össze.

jon benson fogyás

Fűszerezd ízlés szerint, de az édesítéssel bánj csínján, ugyanis az aszalt gyümölcsök már önmagukban is édesek. Formálj apró golyókat, majd hempergesd meg kókuszreszelékben, vagy party pálcikákra szúrva mártsd gluténmentes olvasztott étcsokiba. Fotó: RF.